Sma geçmiş olarak çok eski ve kaliteli bir mama 38 yaşında ablam var onunla büyüyen prematüre bir bebekmiş ben ve şuan kızımda onunla büyüyor ilk başta aptamil falan aldık hepsini kustu bende sma ya başladım çok memnunum doktorumda aptamil vermeyin asla diyor şeker oranı yüksek olduğundan içiniz rahat olsun bence ☺️