Seymakbyk ben 40 im cikmadan basladim cikmaya, evden cikarken baya emziriyorum zaten disari cikinca uyku agir basiyor pusetinde uyuyor. Gerek olursa arabada emziriyorum. Iyice sarip cikabilirsiniz sizde ilk etapta avmler daha rahat oluyor gezmez icin hem soguk degil hemde aglarsa hemen emzirebileceginiz alanlar var. cikin hem siz alisin hemde bebeginiz alissin. Cok iyi gelecek ikinizede eminim ☺️