Bebeğim 5 aylık meme reddi yaşıyoruz gündüzleri 5 dakika emiyo bırakıyo uykuluyken emziriyorum onda da en fazla 15 dakika. Doyduğundan emin olmak istiyorum en azından bir öğünü biberonla vereyim diyorum ama onu da şimdiye kadar alışmadığı için bi türlü benimseyemedi. Önerileriniz nelerdir