kader1206 Kızlar oğlum 4 aylık 1 hafta önce sünnet oldu bugün banyosunu yaptırcam bir ağrı falan yada sızlama olur mu ilk banyo olunca
bebegiminbesigicamdan kader1206 ben oglun 3 yasinda sunnet oldu 24 saat sonra banyo yaptirik hergun aci bisey hissetmedi daha iyi geldi hizli toparladi
HE-SEN-COK-BILIYON Hll112 çok aşırı ağlamadı huysuzdu ama ilk gün oluyor zaten ikinci gün daha iyi oluyor eriyen dikişti bizimki size nasıl yaptılar
Nonames05 kader1206 1.5 aylık sünnet oldu ikinci günden itibaren günde 2 kez yıkadık doktor tavsiyesiyle
hlymry kader1206 biz ertesi gün yaptırdık sargıyı suyun içinde açtık yapışmıştı biraz…Bize 24 saat sonra yaptırın dediler zaten..Çok rahatlattı banyo mışıl mışıl uyudu 😀