tursihan Merhaba e bebeğin göğüs pedini kullanıyorum. Her emzirirken böyle küçük küçük pamukçular iplikler gibi yapışmış oluyor göğsüme. Bazen yıkıyorum ama bazende beklemiyor direk vermek zorunda kalıyorum hiç içime sinmiyor