birannee5 Kızım 3 yaşında boğazı şişmiş beyazlaşmış ateşi var doktor antibiyotik verdi ama onun dışında çocuğu nasıl rahatlatabilirim. Ağrısı ateşi çok oluyor sürekli ağlayıp uyuyor 😞😞