Merhaba hanımlar size birşey danışmak istiyorum.Ben 13 haftalık gebeyim doktor 12 haftada mutlaka gel ikili test yapalım dedi ama rendavu bulamadım bugün gidecem.13 +5 şuan da bugün gidince ikili test yapılırmı yoksa geçmi kalındı siz ne zaman yaptırdınız bilgisi olan varsa yazarsanız çok sevinirim