Belinayozr Doğum yapalı 27 gün oldu bir haftadır kabız oldum afedersiniz yaparken çok zorlanıyorum kanamam oluyor çok ağrıyor aynı durumu yaşayanlar ne yaptınız
maca Belinayozr doğum sonrası olmadı bende lisedeyken olmuştu çok kan geliyordu sürekli artık ameliyat oldum arka haznem darmış bidaha kanamadı sıcak suya tentürdiyot dökün oturun biraz içinde iyi gelir
2kedi1bebi Kabızlığın geçmesi için mideni yumuşatacak şeyler tüket canım. Bana kayısı kompostosu cok iyi gelmişti. Aile hekiminden ilaç da yazdırabılırsın şurup şeklinde duphalac var cok iyi geliyor. Kabız olmaman lazım bol sıvı tüket