busragunesm Kızlar bebeğime ben oda yapmadım 1 yaşında falan oda kurmak istiyorum mantıklı alışveriş yapmak istiyorum. Yatak olarak Montessori tarzı mı yoksa beşik olan ama sonra yatak olan model mi tercih etmeliyim? Oda fotoğraflarınızı çok merak ediyorum 🌸
Yarenylmzz busragunesm ben park beşik kullanıyorum odası için de dolap ve şifonyer aldık birdahaki ay da yatağını alacağız 😊
-Cedric- busragunesm ben montessori yatak tercih ettim. Düşme riski yok. 120.200 ebatı geniş geniş uyuyor yavruşum
Olurmuolurmu busragunesm brnce yere yakın ve annenın gwrektıgınde yanına yatabılecegı genıslıkte bı yatak. Cunku diğerlerinden dusuyorlar bence bı sekılde. Keske ben de oyle alsaydım
Aseldurumom_ busragunesm Canim ben montesori yatak tercih ettim odasini erkenden ayiracagim suan bes bucuk aylik kizim yurudugu zamanda kendi kendine inip cikmasi rahat olur
Yarenylmzz -Cedric- merhaba ben de montessori düşünüyorum ama bazı kullananlar zor olduğunu söylüyor temizlik , çarşaf geçirme vs açısından
-Cedric- Yarenylmzz merhaba 🌺hiç öyle değil. Bazalı yatak olsa da yatak kısmı kayıyor mesela . Hepsinin bir eksi tarafı var . Ama güvenlik için montessori yatak öneririm . Düşme riski yok Ben kolaylık olsun diye 120.200 ebadında lastikli çarşaf tercih ediyorum. O kadar kolay oluyor ki kullanımı. Mis gibi hiç yormadan geçiriyorum kılıfı yatağa . Sizde lastikli çarşaf alırsanız eziyet etmezsiniz kendinize