Babyyyyyy Kızlar 7 gunluk olduk bebisimle bugün sol gözü çapaklanmis dış tarafı napmam gerekiyor bilgisi olan varmı ?
Sahan1 Babyyyyyy bizmde öyleydi gözyaşı kanalı tıkanıklığı var dedi doktorumuz bi damla verdi ama en önemli masaj yapmak 1yaşına kadwr devam etti bizimki