tugbaq Bebeğimin 5 gündür sulu ishali var 2 gündür serum tedavisi görüyor ama kesilmesi olmadı 10 aylık daha daha önce yaşayanlar neler yaptı acaba
tazemommyy tugbaq bizim de aynı iki gündür sabahlara kadar serum takılıyor sıvı kaybından bir an önce geçer inşallah