Kızlar kuru ciltli bebeğim var ve aşırı terler. Mustela stelatopianın şampuanı ve nemlendiricisini kullanıyorum. Gül suyu, kantaron yağı, mısır nişastası herşeyi denedim bittiğinde yine tekrarlanıyor. Başka çözüm bulan var mı bu arada 14 aylık ilk defa yaşıyoruz geçen sene yenidoğan döneminde cildi bu kadar kuru değildi ama bu sene aşırı kuru düzenli nemlendirmeme rağmen o yüzden sık sık isilik yaşıyoruz çaresiz kaldım artık.