İki yaşında oğlum dün gece aniden rahatsızlandı kusmaya başladı acile götürdüm karnının filmini çektiler iğne yaptılar ilaç verdi gönderdiler sabaha kadar uyumadı hiç bişey yemiyor sadece su içiyor çok ağlıyor sabah beri de ateşi var ve azcık ishal gibi olmuş bişey yemediği için antibiyotik veremiyorum nasıl edeyim kızlar kimsem yok yardım edecek yanıma gelecek sabaha kadar onunla beraber bende ağladım allahım kimseyi bir başına sahipsiz koymasın 😔😔