Oğlum 7 buçuk aylık ne zaman kahvaltisini beya akşam yemegini versem bittiğinde cildirircasina ağlıyor tekrar başka şeyler veriyorum. Biz masada yemek yerken oda bizimkilerden istiyor aynı anda hep birlikte asla yiyemiyo uz sizde nde böyle mi ? Birde en geç saat kaçta yedirmeliyim akşam ??