Kızlar merhaba, kızım 3 -4 gündür hasta en son 38.5 ateş gördük dün hastaneye götürdüm parol serum yedik serumdan sonra biraz toparladı. Fakat sabah yine aynı. Ve bugün ishal olmuş. Herseyi yiyen bebek ağzını açmıyor bogazlarida kızarmış dedi doktor. Şimdilik ateş düşürücü ile evde takıp edelim dedi calpol dolven dönüşümlü ve agumentin antibiyotik yazdı ama antibiyotige hemen başlama bekleyelim dedi. Viral Bi hastalık getiriyormuş sanırım kanlarimiz röntgenler temiz yani asıl sorum şu evde ne yapıpta kızımı daha çabuk düzeltebilirim. Sürekli soğukla ılık arası duşa sokuyorum ateşini stabil tutmak için. Tecrübeli annelerin tavsiyelerine açığım. Özellikle boğazı için ne yapabilirim