Kizlar yaklaşık 2 aydır benim ailemle yaşıyoruz ev kalabalık dede, ananane ve dayı var akşama kadar dayı ve ben varım akşam diğerleri de geliyor baba geldiği zmana sürekli mizmizlaniyor ağlıyor her şeye bunu yaşayan var mı aranızda yada nasıl baş edicez sebebi ne anlayamadım bir turlu