2AngelMom Karslıyım ☺ Kars kalesi Ani harabeleri Peynir müzesi Kafkas cephesi müzesi Çıldır(kışın daha güzel oluyor ama) yine de gidilir ☺ Sarıkamış(kışın gidilir oraya da)
alpbusracoskun Yayaları çok güzeldi halamlarla mantar toplamaya gitmiştik bulutlar aşağıya inmişti aşırı güzeldi unutmadım hala amaneresi bilmiyorum