Cigdemcey Kızlar bebeğim 11 günlük dun akşam hiç uyumadı çok ağladı ayakları hep karnına cekti gazı cıkartamadık bu damlayı doktor vermişti verirsin çok sorun olursa diye memnun kaldınız mı ? Gaz damlası için erken mi bide ?
bbmbbm Cigdemcey bebeğim kolik ve bu damla bizim için bir mucize oldu resmen hafifletti sancılarını tabi ben de yediklerime dikkat ediyorum içinde süt olan her şeyden uzak dur çikolata vs mümkün olduğunca yeme bunlar bebeğe dokunuyor
Suleyilmaz Cigdemcey bende kullanıyorum 2 buçuk aydır kolik bir bebeğim var bi o çare oldu erken değil doktor vermiş neticede
Momemy Cigdemcey çikolata ve süt çocuklarda aşırı gaz ve şişkinlik yapıyor bi arastırn isterseniz süt ve süt ürümleri alerjisi olmasa bile bebeklere dokunuyor
Mum22 Cigdemcey baharatli seylerde yapiyor eger baharat varsa tavukta baharati kestim olabildigince ben sadece kimyon tuketiyorum herseyebbir fiske dokuyorum biraz azalma oldu bebegimde
Momemy Cigdemcey ben kullandım faydası oldu ama bi müddet sonra bebegin vucudu buna direnç kazandı ve o da fayda etmedi 4. Aydan sonra rahatladı diyebilirz kendi gazını kendi ne zaman çıkarırsa o zaman rahatlıyor
Mum22 Cigdemcey evet kimyon cayi yaoiyorum ben iciyorum virde anne cayi diye oajet cay alio geldiler karisik hersey var icinde onu iciyorum simdi hergun bitane falan gaz sancisi azaldi bide gaz ilaci kullaniyoruz tabi onceden hergundu simdi haftann 2gunu falan benim bebegim kolik ayrica ama azalma oldu kesinlikle aglamalarinda.
Elfsdk Relaktaz bizi de baya rahatlatmıştı bi kutudan sonra bi daha da gerek kalmadı ama ben mamaya da bağlayıp relaktazla beraber mamasını değiştirdim sma kullanırken bi dönem similac kullandık şimdi 6 ayı bitti gazı felan kalmadı tekrar sma kullanıyoruz