G_ADAN Belgin en iyi mama çocuktan çocuğa değişir. En kalitelisi size iyi gelmez gaz kabızlık yapar en kötüsü iyi gelir. Hepsi her çocukta farklı reaksiyon gösteriyor. Ben doğduğundan beri golden goat kullanıyorum memmunum
Cimcimelerinnnesi Belgin ben ilk kizimda da bebelac gold kullandim ikinci kizimda da bebelac gold kullaniyorum cok ta memnunum
shdemir Belgin Bencede bebege göre degisiyor. Ben hipp combitoik kullaniyorum cok memnunum ama hic memnun kalmayanda var
Ozlemcift Belgin bende golden goat kullanıyorum çok iyi bir mama.Fiyatindan dolayı bı ara sma kullaniyim dedim kabız oldu oğluşum olduğu gibi duruyor.Yani bebekten bebeğe değişir ama golden goat gerçekten çok iyi 🙆
aysenaz Bizde hipp combitoik kullanıyoruz ama her bebek farklı golden goat kullanalım dedik ama kızımda kabızlık yaptı. Hippe devam