Yenidogan doneminde temizleme pamugu ve ara bir molfix izotonik sulu islak mendil kullandim. O da yalniz olunca kendini tutamiyordu kafasini falan cok zorlaninca . Ama 2-3 aydan sonra hicbirini kullanmadim. Hala da nereye gitsem suyla yikarim neresi olursa olsun 😄 artik su degmezse oglum rahat edemez oyle alisti. yani hem cok kaka yapar yenidogan donemindeki gibi az bisey kakasi olmaz nasil islak mendille falan temizlenir onu da anlamis degilim. Bilmiyorum artik ireli zamanlarda islak kullanmak ne icin. Belkide popodan baska yerlerdede kullaniliyor