hunilimomy Yenidoğan dönemleri icin en ideali pamuktu peki suan hangi ıslak mendili tercih ediyorsunuz. Molfix izotonik sulu olani kullanıyorum peki ya siz ?
KayraVeAnnesi_06 hunilimomy Bebeğim şuan 19 aylık en baştan beri uni baby yenidoğan kullanıyorum çok memnunum
Olurmuolurmu hunilimomy babyso dıye bı markanın sıkıştırılmış bezlerı var. Suyla ıslatınca ıslak mendıl oluyor. Yanı kımyasalsız. Onu kullanıyorum
btl35 hunilimomy slleepy newborn pembe paket veya sarı paket kullanıyorum doğduğundan beri ve pamuk . Bunlar arasında değişiyor . İlk aylar sürekli yıkardım poposunu kaka yaptıkça o da çok iyi oldu pişik yapmadı yıkadıkça
suheyla92 hunilimomy molfix izotonik sulu mendil ama cok pahallandi diye pure baby deneyeyim dedim hem kucuk hem ince hem kuru almayin. Uni baby de güzel. Genellikle pamuk kullaniyorum kare
eondes0098 Prima pampers aqua pure kullanıyordum ama biraz ıslak olduğu için bebeğim üşüyordu bence , şimdi neredeyse üçte bir fiyatına e bebek markasının yeni doğan ıslak mendiline geçtik. Bebeğim hiç ağlamıyor ve hiç pişikte olmadı çok şükür 🥰
reyreylo hunilimomy prima pampers kullanıyorum ama yine de pişik yapıyor en iyidi pamuk kullanmak bence
17072023baloglum hunilimomy dogdugu gunden beri molfix yenidogan ve mavi izotonik sulu olani paketini kullandim cok.memnunum
livanurvealpinannesi61 hunilimomy doğumdan itibaren sleepy natural yenidoğan kullandım ben. İçeriği temiz kimyasal yok.
Caglafalan livanurvealpinannesi61 evet doğru bende molfix izatonikten sonra sleepy natural yenidoğana geçtim %99 su olduğu iddia ediliyor mendili kalın gayet güzel