anne36 bir ay öncede bir yaşındaki oğlumun gözü kızarmaya başladı ve yoğunlaştı. Göz doktoruna götürdüm alerji dedi ve iki tane damla yazdı. Damlalar iyi geldi fakat arada tekrarlıyor. Tekrar doktora gittim bol bol yıkamanın iyi geleceğini ilacı önermediğini arada kullanabileceğimi ve arada kontrole gitmemiz gerektiğini söyledi.