yasemindogan anestezi benim kızıma yapıldı, o sırada kucağınızda oluyor başını tut düşmesin diyorlar iğneyi yer yemez kucağınıza bohça gibi düşüyor ben çok kötü olmuştum yani kızımdan önce bir evladımız melek olduğu için sanırım, kucağıma yığıldığında çok etkilendim baya ağlamıştım 😢 ama onlar etkilenmiyorlar bir süre sonra sanki uykudan uyanır gibi kalkıyorlar ilk biraz halsiz oluyor ama bir süre sonra geçiyor eski enerjisi geliyor. Bana önceden söylenmedi iğne yapılınca hemen anında bayılacağını da düşünmemiştim o yüzden ben size diyeyim hazırlıksız yakalanmayın 🙏🙏 gözüyle ilgili bilgim yok malesef, geçmiş olsun çok 🌸