Annekizz Kızlar ben Haziranın 24ünde regl oldum ve 25indede korunma iğnesi olup reglm kesildi. Bugün yani 9 Temmuz tekrar kanamam var çok az leke leke geliyo bu normalmi ben iğneyi temmuzun 25inde regl olmasam bile vurdurabilirmiyim ?
Deletedmom_110 Annekizz iğne günün ne zaman vurdur günü gününe ister kanaman olsun ister olmasın düzene girene kadar ara kanamalar gayet normal 7. Aydır vuruluyorum mesigna dimi iğnen?