Şuan bebeğim 11 aylık ve zayıflamak istiyorum diyetisyen eşliginde zayıflamak istemiyorum kendim istersem rahat bi şekilde veriyorum düğünler vs çok fazla ve doğumdan sonra çok fazla kilomaldım rahatsız oluyorum bebeğim şuan emiyor zayıfladığımda genelde zerdeçal zencefil bunları tüketiyorum onun dışında çaylar tüketiyorum bu tarz şeyler bebeğime yada sürümde azaltma yapar mı bilmiyorum bilgisi olanlar yazabilirmi lütfen