yagmuryigitalp kidshappy yok valahi bol bol emzirmek başka bişi yok 🥰😘 doydugu halde sabaha kadar emior ondan tombik 😁 maşallah sizede 😘😘
cattimom yagmuryigitalp 6700 kilo 63 cm geçen hafta kontrolünde öyleydi kilo almamış dedim doktora persentile göre çok iyi dert etme demişti bildiğim halde sordum 4. Ve 6.ay aradı gelişim yavaşlar 😄
yagmuryigitalp cattimom maşallah 🥰😘 bakalım ek gıda sürecinde umarım iştah açıklığı olur o zmnda tombik olsunlar inşallah
HeeSenCokBiliyon yagmuryigitalp anne sütü alıyor sadece canım 🌸size de maşallah benimki 3600gr doğmuştu annesinin aşkıı