Merhaba anneler 5 ay 19 günlük oğlum var genelde ben emziriken uyuyor salinda emziriyorum mesela uyuyur sonra anne yani besigine yatırıyorum
Ama sorun şu ki yakında işe başlayacağım onu herzmaan öyle uyutamam emzirerek gerçi kendisi uykuya daliryor emerken
Annem ve kaynanam donusumlu bakacajlar ben calisirken
Siz nasıl uyutuyorsunux bebeginizj oğlumun kendi kendine uyumasi lazım nasıl yol izlemeyliyim