Bebeğim bir yaşına giricek nerdeyse ben lohusalık psikolojisinden çıkamadığımı düşünüyorum hala yada bilmiyorum bir çoğumuzda olan şeyleri yaşıyorum belki bazen çok daralıyorum. Bunun hakkında bir şeyler okursam belki iyi gelir kendimi daha iyi hissederim diye düşündüm . önerisi olan var mı?