Bu saat oldu hala uyumadı. 6 aylık. Sabah uyumayı seviyo gündüz uzun uzun uyuyo ama gece yok. 8 de kaldırıyorum düzene girsin diye ama bu sefer uykusunu almadığı için oyalayamıyorum çok huysuz oluyo uyumak istiyo. Böyle bi kısır döngüdeyim. Siz nasıl bi düzen oluşturdunuz varmı öneriniz