Geçen yazdan kaşan konservem vardı yemeğe kullandım kapak atmamıştı ama tadına baktım hafif ekşimsiydi ama zaten domates hep öyle oluyor yinede korkuyorum yiyeli 5 saatten fazla olmuştur sanki tadı geliyor ağzıma yemeğin midem ağrıyor gibi ama her sabah ağrır zaten yani o pek bi ayrım değil zehirlenen oldu mu nasıl anladınız