Minikbiiranne Kızlar kırılıp kökü kalan dişleriyle yemek yiyenler var mı ağrı yapıyor mu hiç yemek yerken nasıl üstüne bastırabiliyor musunuz
Mree Minikbiiranne belli bir yerden sonra çektirmek zorunda kalıyordum. İster istemez alışıyor insan ama belli bir süre sonra inanılmaz ağrı yapıyor. O yüzden en başından kurtulmak daha sağlıklı
ladymoms_ Valla ben yiyorum artık alıştım doğumdan sonra on dişim kırıldı oda öyle duruyor 2. De dogurayim da yaptircam imkanın varsa hemen yaptır apse yapıyor bacım dış ahrisi çok kotu bişey
Minikbiiranne ladymoms_ aynen öyle canım benim malesf apse yapıyor doğru sen kırılıp kökü kalan dişinle yiyorsun dimi
agzimizintadikacmasin ladymoms_ sağlıksız dişleri hamilelik zor olur hamilelikte diş ağrın daha çok olur benve önce tedavi ol sonra hamilelik düşün bebişim
ladymoms_ Minikbiiranne evet askom valla napim mecbur biseyolmuyor tabiki ama önlem alıp yaptırmak şart yani bı dogursamda yaptırsam
Minikbiiranne ladymoms_ aynen öyle kuşum valla üstüne bastırınca acıyor benımde sanırım apse oldu ondan bir kutu bitirdim antibiyotik ama fayda etmedi
Minikbiiranne Mree anladım canım ne kadar süre kaldı ağzında üstüne basınca acı ağrı oldu mu apse mi yaptı
Mree Minikbiiranne çok şükür ameliyatlık bir durumum olmadı. Ucundan bi yerinden tutup çektiler🙈 apse yapmadı antibiyotik kullanacak duruma gelmedim🤷🏻♀️