bı kaç kere yazdm buraya Perşembe günü düşük yaptım evde 2 gün sonra doktora gittim ufak bı parça kalmışti kanamyla doktor düşebilir dedi. 6 gündür çok yoğun kanamam var ve adet sancısı gibi agrm var normal mi bu başına gelenler yardmci olablr ki bir hafta yoğun kanama normal mi