konusamiyorumyalnizcaforum Kocamdaaakocammm Nasıl ilerledi süreciniz Ateş harici bir belirti varmıydı
konusamiyorumyalnizcaforum Kocamdaaakocammm Sonra nasıl ilerledi tedaviniz acaba kalıcı birşey oldu mu nasıl anladılar hastanede
Kocamdaaakocammm konusamiyorumyalnizcaforum 3 aya yakın hastane kaldık biz crp çok yüksek çıkıyordu antibiyotik tedavisi başladı Hasar falan kalmadı çok şükür
Kocamdaaakocammm konusamiyorumyalnizcaforum Sadece ateş ve halsizlik wardi ama bizim adresimiz 42 kadar çıktı
konusamiyorumyalnizcaforum Myme37_ crp yüksek değil yani enfeksiyon ne boğaz ne idrar ne kan hiç yok dümdüz 37 38 ateş diye menenjitten şüphelenildi bizde bu yüzden korktuk ne alaka diye hiç başımıza gelmedi
Myme37_ konusamiyorumyalnizcaforum sonra iste bbenim herkes binkafadam konusuyodu zaten cok sukur enfeksiyonmus antibiyotik tedavisi grodu cikti ama bide bana sorun berbat gunlerimdi bugunumuze sukur artik
Irem2121 konusamiyorumyalnizcaforum evet sadece ateş bile menenjit belirtisidr gaz sancısı gibi duruyor dersınız menenjit çıkar ki benim yeğenim 50 gunlukken ayni bu şikayetlerle menenjit geçirdi
konusamiyorumyalnizcaforum Irem2121 🥺 Şimdi nasıl peki geçmiş olsun sizede hiç başımıza gelmediği için insan şaşırıyor süreciniz nasıl ilerledi tedavi gördü mü hasar falan kaldı mı🥺
Prens3456 konusamiyorumyalnizcaforum biz 10 gün kaldık yoğun antibiyotik tedavisi geçirdi 2 kere de ateşten nöbet geçirdi beyninde bir hasar kalmadı . O sıvıyı almak 5sn
hans Prens3456 bebeğinizde herhangi bir hasar kaldı mı? Benimde bebeğim 2 aylık şuan menenjit tedavisi için hastanede yatıyor
Prens3456 hans çok şükür kalmadı geç konuştu ama onunla mı ilgili Bilmiyroum zihinsel bedensel bir engeli yok
hans Prens3456 yok geç konuşması Menenjitten değildir şuan çok duyuyorum çocuklar geç konuşuyorlar ekran süreleri vs.