Bebeğim şuan 1 ay 6 günlük sab simpleks gaz damlasını 8 saatte 1 günde 3defa 5 damla veriyordum fakat uykularında bile ağlıyordu bir türlü uykuya dalamıyordu ıkınmalar fazlalaştı bende damlayı günde 4 defa 6 saatten 1 5 damla vermeye başladım fakat fazla uyuduğunu gözlemliyorum bu seferde sizler günde kaç kere kaç saatte bir kaç damla veriyorsunuz uykumu yapıyor zararı varmı arkadaşlar