Kızlar uyumayanlar 😊 kızım 30 haziranda 3 e girdi konuşuyor çiş kaka diyor rahatsız oluyor bezini istemiyor ama şöyle kaka gelince tekrar bağlanmak istiyor lazımlığa yapmıyor kabızlık problemimiz vardı 1 sene sürdü nerdeyse dulcosoft kullandık zor süreçti kakayı nasıl çözebilirim biraz üstüne düşmem lazım ama şuan kendi evimizde değiliz 3 kere lazımlığa çiş 3 kere de kaçırdı