Kızlar 2 yıla yakındır evliyim ilişkiye girerken ağlayarak giriyordum çok acı yanma oluyordu korkuyordum bu zaman a kadar zevk almayı bırak eşimden kaçtım hep vajinusmus dedim hamile kalamazsın dediler evlenince hemen hamile kalınca zaten riskli gebelik ilişki yasaktı doğuma yakın alttan muayeneler başladı o kadar devlete gittim kaç doktor göremedi özelde bir doktor son haftalarım da açılmam var mı diye bakınca kanamam oldu detaylı inceledi yara varmış doğumdan sonra smear testi falan aldı temiz çıktı yara küçülmüş dedi 10 aylık bebeğim büyüdü doğum kontrol hapı kullanıyordum o yarayı tetiklemiş ve her gün kanama ve şiddetli ağrı akıntı başladı doktor bugün bakınca yakma işlemi yapılacak dedi yaptıran var mı nasıl oluyor acı vs sonrası anlatır mısınız