7,5 aylık bebeğim var her gören emekliyor mu diyor hayır başlamadı sadece sürünüyor diyorum aaa neden emeklemesi lazım artık diyorlar. Bu soranlar da nene olmuş yaşta insanlar. Eskiden bütün bebekler erken mi emekliyordu yoksa bu insanlar bebek gelişimini mi unuttular? Sürekli gecikmiş geri kalmış imasından çok sıkıldım gerçekten hatta bebeğim kilo gelişim vs açısından önden önden gitmesine rağmen artık ben de bebeğimde kusur arar oldum. 7,5 aylık bebeğin henüz emeklememesi anormal mi sizce?