prensesanesi01 doktorlar zararlı diyor onlardan iyi bilecek değilsiniz herhalde. İçerik kısmını bir okuyun orda yazıyor zaten zararlı maddeler var içinde. Ayrıca ilerki yaşlarda ek gıda Reddi iştahsızlık obezite kolesterole sebep oluyor. Bana çocuk doktoru ve hemşire o tür şeyler verme sağlıklı değil hiçbir faydası yok demişti. 3 aylık bebeğe bişey verilmez. İlk 6 ay anne sütü yada formül mama verilir sadece.