Glraslhn merhaba 5 ay 19 günlük şu an. Kan ve gaita da çıktı süt alerjisi. Doğuştan bu yana var tesadüfen öğrendim doktor test yapmıştı. Deri testi küçük diye yapmadık. En son 4 aylıkken diyet açtım ette sorun olmadı ama sütlü kekte kusma huzursuzluk kan oldu doktorum eti de kapattı 6 aylıkken bir daha açalım dedi az kaldı bekliyoruz. Çocuk doktorum uzman bu konuda geçmezse alerji doktoruna gideceğim. Tek bir tane var.Diğerlerini yediğimde huzursuzluk, kusma oldu fıstıkta kanlı ve siyah kaka oldu mesela öyle öğrendim deneyerek diyebiliriz. Tavuk yiyorum 2 haftadır olmadı birşey yumurtayı da deneyeceğim. Sonra da süt alerjisini tekrar açaçağım bakalım.