arda_03 doktor gorup karar veriyor 4 ayda normalde erken diye biliyorum. Bebek cok istekliyse ve gucu yerine geldiyse kisa sureler destekli oturmasina izin veriyor. Ben dogdu dogali gazini cikarirken bacagima oturur pozisyonda koyuyorum hemen cikiyo gazi o yuzden alisigiz 3bucuk aylik ama o kadar daha fazla oturmuyorum. Emzirme yastigina yatiriyorum tam yatmayi sevmiyor simdilerde kafasini kaldirmaya calisiyo kendini itiyo iiiii diye kalkamiyo poposunu kaldiriyo bacaklarini kaldirip indiriyo kayiyo o yastiktan 😂