2.yaş beni öldürdü. Gündüz uykusunu bitirdi. Sabah 9 10 da uyanıyor akşam 10a doğru uyutmaya çalışıyorum ama aşırı zorluyor beni. Normalde süt verirken bugün az suyla süt karıştırdım. Öncesinde de içeri oturmaya gitmek istedi. Bende zorla uyuttum. Vicdanım sızlıyor şimdiiiiii offf bu analık 😔