QueenMommm gündüz bez takmayı bırakınca, gece de hiç takmadım. Yatağa alez serdim, yedekli alez almıştım. Yedeğiniz yoksa alez üstüne alt açma pedlerinden serebilirsiniz. Uykudan önce sıvı alımını minimuma indirip, uyumadan hemen önce tuvalete götürüyordum. 1-2 kez dışında hiç kaçırmadı. Uyanıp tuvalete gitmek istediği de çok nadir olmuştur. Böylelikle alıştı. Kolaylıklar diliyorum herkese.