Bende benzer durumu yaşadım 22 aylık erkek bebek,her şeyi sorun yemek yeme, alt değiştirme, giyinme….her şeyre ağlıyor bir şey isterken bile, afacanlıklar cabası kırıp dökme, zararlı eşyalarla oynamak istemesi.. yemek yemek, yemek yapmak temizlik hepsini zor yapıyordum her gün sinir krizi geçiriyordum , bağırıyordum ona. Başağrısı başladı sonra ,mutsuzluk …dedim böyle olmayacak kendime zarar vereceğim dua ettim Allah’a bana sabır ona sakinlik vermesi için..4 5 gündür daha iyiyiz ben teslim olunca o da biraz sakinledi çok şükür..benim kafamda rahat etti..yine yapıyor ama çok değil ve teğet geçiyor beni..