Aslında bu bir sorun mu bilmiyorum ama daha önce yaşamadığım için telaşlandım biraz 🥺 iki haftaya yaşına girecek bebeğim, ilk dişlerini 11 aylık çıkardı 3-4 gün arayla. Hala da salyalar devam ediyor. Son bir kaç gündür nefesinden değişik bir koku alıyorum, ağız kokusu da değil, uyurken nefes alıp verişinde geliyor bu koku özellikle. Acaba diş ya da salya ile mi alakalı? Yaşamış olan var mı? 😥