Seda_korkmaz06 annemlere geldim 1 aydır her yere işedi,pijamasına kaka yaptı. Sonra dakika takip ettim. 15 20 dakikada bir tuvalete götürdüm. Banyoda suyu açtım baloncuk yaptım hadi sende otur çişini yap dedim. Ya oturdu yaptı ya ayakta yaptı. Bazen tuvalete bazen banyoya,balkona,aşağılara nere olursa çiş yaptırıyorum. 3 gün oldu 4 kere kaçırdı. Alışır mı bilmiyorum. İnşallah bezlemem bir daha