Merhabalar, bebeğim ek gıdaya ilk geçtiğimizde çok iyi yiyordu 7,5 - 8 aylık oldu zor yedirmeye başladım. Şimdi 1 tane dişi çıktı diğerleri de kabarık sebep bu mu bilmiyorum ne oyuna dalıyor ne tv hiç bir şekilde yediremiyorum. Millet ısrar etme diyor ama zayıfladı sadece beni emiyor, diş patladı hala yemiyor. Benim gibi olan var mı , bebek yemedikçe benim modum aşırı düşüyor