Rumiersn 6 aylıkken bıraktım kundağı kademeli olarak 🤭 Bıraktığımiz andan itibaren yüzüstü yatiyorr sanirsin kundaktan kurtulmayı beklemiş gibi 😂 Okadar çok donuyor ki sabaha kadar 360 derece beşik dar geliyordu artık , küçük olduğundan da degill çok deli yatıyor sipa😂 Birde istediği kadar rahat donemeyince beşiğin içinde uyaniyordu , baktım olacak gibi degill yere yatak yaptimm sabaha kadar dört donuyor arada totosunu kaldırıyor sırtüstü hariccc her pozisyon varr😂😂