Deletedmom_115 seda_asan1 ben tiktokta şişko bir bebek görmüştüm yorumlarda mamayı sormuşlardı annesi de bebivita demişti. Bende bugün bimde gördüm eşime ne kadar uygunmuş dedim 😂
edaaucarr Ben iki gün oldu kullanmaya başlayalı. Geceleri uyurken veriyorum iki gündür geceleri uyuyo . Tok tutuyo.
eceaslann seda_asan1 hayır gayet normal ben ilk 6 ay Aptamil kullandım sonra bu mamaya geçtim uygun fiyatı hemde güzel yanı