Sednur İyi akşamlar sizlere bir sorum olucak Beşirli anaokuluna giden çocuğunuz veya yakınınız varmı acaba öğretmen tavsiyesi verebilir misiniz deneyimlediğiniz bir öğretmen var mıdır ?
deniz616161 Sednur ben de bu yıl oraya verecem oğlumu ama hala dönüş yapmadılar siz kayıt yaptırdınız mı
zynpserra Bizde okul hakkında güzel yorumlar duyunca kaydını oraya yaptırdık,umarım güzel bir eğitim yılı geçiririz