gubo yüksek ateş şikayetiyle başvurduk acile, ağız dolusu kusma gördük. Burnundan vs fışkırdı resmen. Orada ilaç verip eve gönderdiler ateşi düşmeyince tekrar acile gittik, ishali de başlamıştı. Test yaptılar rota kapmış başka bir çocuktan; köye götürmüştük. Bir hafta ishali sürdü, sürekli emzirdim susuz kalmasın diye; pişik oldu. Rota aşısı olmasaydı ya da bebeğim yenidoğan olsaydı ne yapardım bilmiyorum. İyileşmeseydi hastaneye yatıracaklardı.